11 juli : FEEST

De Vlaamse Feestdag is niet alleen feest voor heel Vlaanderen :)
 maar ook voor mijn mama, want dan is het namelijk haar verjaardag.
Ik vroeg gisteren, zoals altijd net op tijd, wat ze graag had voor haar verjaardag!
Meestal geeft ze wel wat tips weken op voorhand, maar deze keer deed ze dat niet ... 
verzorgingsproducten van Rituals waren het antwoord.
Nu ik de naaikriebels helemaal te pakken heb, kan ik toch niet zomaar wat verzorgingsproducten
afgeven ... dus kwam ik op het idee om er een leuke verzoringsTAS bij te maken :)
En dus kwam ik weer eens terecht bij het super leuke boek MIJN TAS van Elisanna en Fynn.

Ik had nog volgende stofjes liggen :



Helemaal op het lijf van mijn mama geschreven: naaigaren en speldjes, een super leuke stofjes van Michael Miller ...  Deze stoffen kocht ik ergens in Opwijk. De naam ontsnapt mij even ... Aangezien mijn mama dag in dag uit tussen de garen en speldjes zit al langer dan 30 jaar ... was de keuze van stof snel gekozen :)
Een verzorgingstas zag ik niet direct in het boek, dus nam ik de Celeste I en liet de riem weg.
Om de tas toch wat extra te geven en nog meer te personaliseren bracht ik met wat flockfolie een schaar en naald op de tas.
Ik dacht eerst nog 'voor de liefste mama' erop te zetten ...
                                                                      maar dat was iets te melig ;)




Hier zie je de binnenkant: langs de ene zijkant maakte ik ook twee zakken ...


Nu morgen nog de producten gaan halen, vullen, inpakken en
hopelijk is de mama tevreden!


Reacties