Omkeerbare kaptrui met V-touch



Ons Jade is op tenniskamp ! Eindelijk wat rust in huis ... amai ze had het echt nodig om eens goed te kunnen bewegen in de omgeving van kinderen. Het is al een beetje het schoolritme ... want het zal op 1 september voor ons allen pikken. Nu slapen de kinderen tot een uur of 9, als ik geluk heb zelfs langer :)  Nu met het tenniskamp moeten we daar al om 9 uur zijn ... dus al een beetje 'schoolritme'.

Op tenniskamp dus ... strontweer ... en geen gemakkelijke 'sport' tenues.
Ik had net stof gekocht bij Stoffen van Leuven. Ideaal voor de kaptrui van SVDHZ.
Maar de handleiding simpelweg volgen is niets voor mij ... dus maakte ik een V zowel voor-als achteraan en ook aan de mouw. Zo kreeg de simpele kaptrui toch een 'touch'.












EN nog een leuk detail ... Hij is volledig omkeerbaar :)
Dit is de binnenkant...of toch de buitenkant ... hehe




Stof: Stoffen van Leuven (Schellebelle)
Patroon: SVDHZ (aangepast)
Koord: Torfs (Aalst)

Reacties

  1. KNAP! De tijd ontbreekt me om ook zulke mooie creaties te maken…
    Na de vakantie, vlieg ik erin! Mijn lijstje is al eindeloos lang! Super die V touch! Omkeerbaar ging ik de mijne ook maken. Anders veel te dun voor een trui!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!Indd anders was hij te dun ... bij zal het omgekeerd zijn,vrees ik... na de vakantie, minder tijd om deze dingen te doen ...

      Verwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜