Mijn rupsje is ontpopt tot een grote, stoere vlinder ...



Vrijdag 24/10/14 ... de allerlaatste dag crèche voor mijn zoontje Eden.

Mijn baby wordt groot ... vanaf 3 november neem ik twee schoolgaande kinderen mee!!!!

Gedaan met rustig snel nog boodschappen te doen of genieten van een momentje alleen met Jade of nog snel te kunnen kuisen.  Vanaf nu zijn ze 24/24 voor mij ... mijn twee ruziemakers die elkaar niet kunnen missen want ze zien elkaar zo graag!

Al van begin september vraagt Jade wanneer Eden mee naar school mocht. Hoeveel dagen nog slapen ... en dat elke dag opnieuw ... Ze is fier dat Eden mee mag! Ook mama is uiteraard fier en papa en heeeeeeeel de familie! Hij is er echt wel klaar voor om bij juf 'Sjalot' in de blauwe klas te zitten :)

Eigenlijk  ben ik wel blij dat ik hem mee kan nemen naar mijn school. Zo kan ik hem 's middags een knuffeltje en kusje geven ... toch een beetje minder afscheid dan bij anderen ... maar toch het gevoel om je kind voor het eerst te moeten afgeven aan de klas blijft hetzelfde ...

Maar bon, genoeg gezaag!

Uiteraard heb ik voor de crèche en de kindjes een kleine attentie voorzien:

Fles cava en Merci chocholaatjes  (om zichzelf eens goed te laten verwennen)
Zelfgemaakte zakdoekdozen (want snottebellen zijn daar gratis)
en voor de kindjes 'Snoepvlindertjes'





Eden heeft zelf flink meegewerkt aan de vlindertjes :)




De volgende tekst heb ik geschreven bij het pakket:

Liefste team 't Lindeke,

Als klein, hulpeloos rupsje
ben ik gekomen.
Al jullie goede zorgen
zal ik nooit vergeten.
Een traan, een lach en
heel veel liefde.
Maar nu is het gedaan ...
want ik ben ontpopt tot 
een grote, stoere vlinder
die naar school mag gaan!

Liefs Eden



Reacties