Jade goes Julia ... en de Sint



De Julia Sweater van Compagnie M. stond al ruime tijd op mijn TO-SEW-lijstje. Vandaag is het er uiteindelijk van gekomen!

Na de zware naaiwerken (de jassen van de kinderen) eindelijk een luchtiger projectje ... deze trui zat werkelijk in nog geen 10 minuten in elkaar! Het uittekenen van het patroon niet meegerekend ... Super leuk zulke projectjes! Ik ben er van overtuigd dat er zulke nog meer zullen komen! Jade was meteen fan en wou hem niet meer uitdoen :) en mama blij ;) Want er is ook nog heel wat stof over om met dit prachtig stofje een T-shirtje voor mama te maken ... iemand een ideetje: een leuk patroontje?






In Aalst is het morgen Sint-Maarten dus Jade maakt haar lijstje klaar voor de Sint ... benieuwd wat hij morgen zal brengen!






Stof:  Liesellove
Boordstof: Stoffen van Leuven
Patroon: Compagnie M.
Broek: H&M
Schoenen: Raaf en Vos


Mijn inspiratie voor een andere blogtitel was op ... en dat voor mijn 30ste blogbericht!


Reacties

  1. Wat een mooie stoffen-combi! En ik snap wel dat je zelf ook zo'n trui wilt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke versie, heerlijk patroon en super mooi stofje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜