Vrolijk Kerstfeest !!!


Eerst en vooral zou ik iedereen een vrolijk kerstfeest willen wensen!



 Het is hier een tijdje stil geweest ! Maar ik heb helemaal niet stilgezeten hoor ...
De ziektekiemen hebben me deze maand wel te pakken gekregen, maar eens er weer bovenop ... waren de kriebeltjes er om de nieuwe stofjes van Soft Cactus te bewerken.

Onze kerstoutfits :)

Jade - Lola Lotte Vienna uit SVDHZ 2


Lola
Vienna

Lotte










Eden - Theo van Zonen09




Mezelf - Eigen ontwerp



Nog enkele sfeerfoto's :








Stof: SOFT CACTUS

Reacties

  1. Heerlijke familiefoto, jullie staan er allemaal heel gelukkig op. Je maakte mooie dingen voor de kerst, volgend jaar ook eentje voor de grote heer ;) ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Wou het dit jaar al doen. Maar mijn man is er niet zo voor... ik had graag eens een hemd gemaakt vr hem maja

      Verwijderen
  2. Knap! Waar haal jij die tijd...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍