Sunnies


Pinterest is een zeer interessant medium wanneer je in het onderwijs staat, maar ook voor het naaien. Ik pin regelmatig een leuk kledingstuk/hebbeding/onderwijsmateriaal ... ik haal er wel inspiratie uit!

Onlangs was ik nog eens aan het rond snuisteren en kwam ik de Sunnies tegen! Het was de dag voor ons vertrek naar Kos. Dat was heel interessant want ik had geen hoesje voor mijn zonnebril ... ik stak die los in mijn handtas, waardoor er natuurlijk krassen opkwamen. Gelukkig is het maar een zonnebrilleke van 10 euro ofzo ... desalniettemin het is mijn gerief en daar moet ik dus zorg voor dragen! Ik kan gewoon niet zonder mijn zonnebril ... mijn ogen en lenzen drogen op deze manier ook minder snel uit.
Dus besloot ik 'last minut' nog aan een paar Sunnies te beginnen! Ik vond in mijn stoffenkast nog een leuk fleurig stofje van Petit Pan! Daarbij gebruikte ik een restje van Jade haar Lotta rok :) Perfect! Tot ...
Natuurlijk kan dat niet zonder tegenslag ... last minute = pech hebben. Mijn naaimachine liet het afweten ... iets met mijn spoel ... 5 keer alles opendraaien, alles verwijderen en weer opnieuw inrijgen en dan was ik het beu. Maar nadat mijn machine even mocht rusten, ging het vlotjes.



Sunnies is een gratis patroon van Polkadot Chair. Je kan je gratis inschrijven en daarna kan je het patroon downloaden. Eigenlijk heb je de download zelfs niet echt nodig. Je kan het gewoon zelf tekenen ook ... naar gelang jouw eigen zonnebril. Voor de uitleg hoe je het maakt, verwijs ik graag naar hun site.
TIP: Sunnies is er met stof aangebracht ... deze kan je ook perfect met Flexfolie of Flockfolie. Mocht je een Cameo hebben zou dat ideaal zijn, maar dat heb ik spijtig genoeg NOG niet ...




Het lijkt mij een leuk cadeautje om eens aan de juf van je kinderen of vrienden te geven. Dus deze sunnie zal zeker nog gemaakt worden!





Reacties

  1. tof!
    Maar moeilijk voor iemand anders te maken als je het model van hun bril niet weet he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een model dat voor vele zonnebrillen past hoor! Want ik bewaar er de verschillende zonnebrillen van de kinderen, manlief en van mezelf in :)

      Verwijderen
  2. mohow, zo'n leuk idee
    ik kan daar zeker mensen mee plezieren dit projectje!!!
    Bedankt om dit te delen met ons!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜