AVA slaapzak


De veel gekozen zelfgemaakte cadeautjes zijn toch wel het vlinderdeken, knuffeltjes, slabbetjes, zo van die pamperzakjes waar de doekjes ook bij kunnen, een tuttenkoord, .... Maar mijn oog viel op de AVA slaapzak van Straight Grain. Een slaapzakje voor baby'tjes van 0 tot 6 maand. Deze slaapzak stond in La Maison Victor Editie 2 (maart/april 2015).
Ze heeft ook een grote zus, namelijk de LUA slaapzak! Deze kan je vinden op haar website!




In mijn vorig bericht kon je al zien dat ik wel fan ben van Straight Grain. An haar patroontjes zijn heel duidelijk uitgelegd en ogen nog eens mooi ook. De AVA slaapzak heeft een mooi detail: de plooikes :-)




Het cadeautje is voor een pasgeboren jongetje. De walvisjes vond ik super leuk voor een jongetje, en zelfs voor meisjes want Jade vroeg onmiddellijk of ik een kleedje voor haar ging maken met de walvisjes.

Ik gebruikte in plaats van knopen: kamsnaps. Iets praktischer denk ik ...



De rits zit ook wel echt blind! Daar ben ik zeer tevreden over!



Bij Lily&Woody zag ik dat ze een leuke olifant bij haar slaapzak cadeau deed, een tof extraatje! Ik tekende ook een knuffeldiertje uit de restjes stof. Het is uiteraard een walvis geworden ... hij is zelf getekend. Misschien dat ik het binnenkort een linkje zet naar het patroontje!



Hopelijk vinden ze het een leuk cadeautje!


Stof: Walvis (Veritas) - zwarte voering (Ditte - Ikea)
Patroon: AVA slaapzak (LMV Editie 2 - 2015)



Reacties

  1. Heel mooi cadeau! Ik moet ook echt eens een slaapzak maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb van dat stofje een kussen gemaakt dat je rond de gordel van de auto kan doen,zodat het jongetje zachter en gemakkelijk kan slapen tijdens de autoritten ;) Mooi gemaakt en ben benieuwd naar het kleedje in dit stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi! Heb hem ook nog liggen als mogelijk babycadeau'tje, aangezien er wel wat baby'tjes geboren gaan worden maar ik de geslachten niet ken :p (blog volgt dus nog ooit :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat mooi gemaakt! Die plooitjes doen het 'm en dan dat stofje... Wat een mooi cadeautje om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜