Een cadeautje: het leeskussen

Het is een jaartje geleden dat Jade naar haar allereerste verjaardagsfeestje mocht gaan! Toen maakte ik telkens de Juliette (uit Mijn Tas) voor de meisjes met leuke meisjeshebbedingetjes (nagellak, kammetje, elastiekjes, speldjes, ...) in. Nu was het tijd om iets anders te zoeken, want de volgende ronde van verjaardagsfeestjes komt er aan ...

Wat geef je cadeau aan een jarig meisje die in september naar het eerste leerjaar mag gaan?

Een leeskussentje ???

Het eerste leerjaar is toch iets speciaals: leren lezen, rekenen en schrijven! Het is zo schattig wanneer kindjes denken dat ze na de eerste dag in het eerste leerjaar direct alles gaan kunnen lezen! Maar tegen december kunnen ze al super veel! Het is ongelooflijk wat die kindjes allemaal kunnen op zo'n korte tijd!

Het wordt dus een leeskussentje om het lezen toch te stimuleren  :-) Het leesboekje is speciaal voor beginnende lezertjes uit het eerste leerjaar.




Ik vond een super leuke handleiding bij Eva Maria! De leuke stofjes vond ik bij Veritas!







Stof; Veritas
Patroon: by Eva Maria (zie link hierboven)
Kussen: Action





Reacties

  1. oh heel leuk, die moet ik onthouden voor het nieuwjaarsgeschenkje van mijn man zijn petekindje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stofjes! En zo leuk om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelofelijk tof en origineel idee! Nog veel creatief plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, daar zijn ze altijd blij mee hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. topidee! Dat ga ik schaamteloos pikken wanneer die van mij naar het eerste leerjaar gaan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍