Piratenpyjama ... 1 jaar na datum!

1 jaar ... je leest het goed! Eén volledig en lang jaar heeft deze onafgewerkte pyjama in de kast gelegen. De stof lag geknipt klaar, maar het is er nooit van gekomen  om hem af te werken. De reden waarom ... wel het is een patroontje uit het grote naaiboek van Femma. Een boek dat ik gekregen heb om zo te leren naaien. Ik kon nog niet veel, enkel met een heel duidelijke uitleg/handleiding lukte het wel ... en omdat de uitleg  in het boek voor mij absoluut niet zo duidelijk was ... is het blijven liggen!



Nu 1 jaar na datum heb ik EINDELIJK de pyjama kunnen afwerken. Weliswaar zonder handleiding ... ik heb het boek zelfs niet opengedaan! Helemaal alleen volgens mijn gevoel :-)
Nu ja, op één jaar groeit een kind natuurlijk wel wat ... gelukkig heb ik de gewoonte om alles wat groot te maken. Daardoor past het nu perfect voor Eden.  Enkel de mouwen waren te kort ... daarom heb ik er een 3 kwart mouwtje van gemaakt.

Eden is fier op zijn piratenpyjama ! Zie hem glunderen!





















Patroon: Pyjama uit het grote Femma naaiboek
Stof: Piraten (Stoffenspektakel)





Reacties

  1. Leuke pyjama zeg! Je zoontje ziet er ook heel content uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, tof... jammer dat hij de een jaartje a d kant lag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Finn heeft een hemdje in dat stofje. ;-)
    Blij dat de pyama nog past voor Eden want hij is er wel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hetzelfde gevoel met dat boek, ik bekijk de handleiding niet meer.
    mooie pyjama wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave stof, mijn zoon zou er ook super content mee zijn geweest. leuk te lezen dat je naaiskills zo gegroeid zijn het afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍