Mickey Mouse & zijn Minnie's in Oilsjt

Aalst Carnaval wist mij dit jaar nog meer te bekoren dan andere jaren!

Eden en Jade hebben zich kostelijk geamuseerd ... het was echt een plezier om hun bezig te zien tijdens het bekijken van de stoet. De confetti was een echte voltreffer! 

Zondagochtend begonnen de kriebeltjes toch weer te komen... Mickey en Minnie Mouse waren er weer helemaal klaar voor ... maar de mama voelde zich wat onwennig ... niet verkleed zijn ... neen dat kon toch niet. Dus zondagochtend zo'n 3 uur voor de stoet, ben ik begonnen aan mijn kostuum. Met de overschot van Jade haar bolletjeskleed maakte ik een schort. Heel gemakkelijk om je te verkleden. Je kan je normaal kleden (lekker warm) en daarover doe je de schort om en voila je bent verkleed. Het idee vond ik op pinterest. 

Enkele foto's:






Maar waarom Carnaval me dit jaar nog meer kon bekoren dan andere jaren.
Hier zijn enkele foto's en je zal het wel zien:










Prachtig! Het zelf naaien van kledingstukken is momenteel heel hip. En dat hebben ze duidelijk op Aalst Carnaval begrepen! En wat een mooie kostuums en praalwagens!


Nog enkele foto's van mijn Mickey en Minnie Mouse!



 Aalsterse Gilles


Ros Balatum en zijn ajuinen :)



met Prins Carnaval Dennis




Voor meer info voor het Mickey en Minnie kostuum zie vorige blogpost :)


Reacties

  1. De max! Zalig dat je dat zo snel nog gedaan hebt!
    En Oeverboeft, de mannekes met de stikmachientjes, daar zitten vrienden van ons bij. Super thema he!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜