Voetbaltenue : Isaac & Cyriel


Sinds het begin van deze vakantie al koos Eden dit voetbalstofje. Zusje koos toen voor de ijsjes, deze kan je hier zien. Hij wist precies wat hij in deze stof wou: een short en T-shirt. Hij wou dus een voetbaltenue.




In La Maison Victor stond de Isaac T-shirt die ik al eerder maakte, deze kan je hier zien. Het modelletje stond hem wel. De combinatie met de zwarte tricot was ideaal om de voetballen wat te breken. Het borstzakje heb ik opnieuw weggelaten. Op één of andere manier ben ik er precies wat bang van om dat borstzakje te naaien.







De short vond ik eveneens in LMV: de Cyriel Short. Ik koos voor zijn huidige confectiemaat (dezelfde van zijn T-shirt) maar deze viel toch wat ruim. Ik heb het zo gelaten want ze groeien toch zo snel. Ook hier combineerde ik de voetbalstof met zwarte tricot.








Het voetbalseizoen is ondertussen gestart. Eden zijn eerste voetbalschoentjes zijn gekocht met de daarbij horende scheenlappen en lange kousen. Hij is er helemaal klaar voor. 
Zijn eerste trainingen zitten er al op en dit weekend een eerste toernooi!  

Wat ben ik fier op mijn kleine voetballer!










Reacties

  1. wat een leuk setje en zeker met het zwart erbij. Het kan niet anders of dat wordt een stervoetballer

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍