Another Lotta


De laatste tijd komen er steeds weer nieuwe patronen uit ... waardoor ik soms vergat dat ik nog heel wat patronen liggen had. Waaronder deze Lotta, een simpel en oh zo mooi rokje! De kleedjeversie had ik onlangs ook al van onder het stof gehaald ... kan je hier zien. En de vorige Lotta hier.




De knopen heb ik achterwege gelaten, want Jade is helemaal niet zot van knopen en dan zou het wel eens kunnen gebeuren dat ze deze rok niet aan wil doen ... of het is 's morgens een gevecht. Dus heb ik het spijtig genoeg maar zo gelaten... anders hadden  mooie gouden knoopjes de rok aangevuld.



Het stofje is een bijzonder mooi stofje ... ik heb het al zo lang gespaard dat ik eigenlijk al niet meer weet van welke designer het is of van welke webshop ...
Het mooie roze met de gouden tint erin ... ik was op slag verliefd! Spijtig want eerst ging het iets voor mij worden, maar ik had niet genoeg stof. Jammer, maar helaas. Dus heb ik Jade toch wel blij kunnen maken.



Dochterlief doet niet anders dan springen, radslagen en brugjes maken... zo'n foto moest er wel bij.







Hier haar schoenen die eigenlijk haar communieschoenen gingen worden ... tja soms kan het anders uitdraaien dan je voor ogen had. Nu heeft ze alvast wat meer geniet van deze leuke laarsjes.



Patroon: Lotta skirt - Compagnie-M
Stof ???

Reacties