Recyclage: nieuwe kussentjes

Mijn zeteltje vroeg al lang naar nieuwe kussentjes ... eindelijk heb ik tijdens deze vakantie de tijd gevonden om achter stof te gaan en er aan te beginnen. Ik recupereerde wel de kussens van oude kussentjes en ook de ritsen heb ik opnieuw gebruikt.



De stoffen in zwart/wit komen van bij Kwantum. Het zijn mooie canvasstoffen die perfect zijn voor kussentjes of zelfs tassen! En mooi meegenomen, ze zijn ook nog eens goedkoop! €5/meter
De botanical leaves vond ik bij wildvanstof. Ik was onmiddellijk verliefd op het stofje en het brengt op deze manier toch wat kleur in huis!



De kussentjes maken mijn beginnend interieur helemaal af!
Wat vinden jullie?

Nog enkele foto's:




Reacties

  1. Mooie kussentjes! De botanical leaves zijn mijn favoriete.
    Mag ik vragen waar je de zetel kocht?
    Bedankt alvast

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de mijne ook :-) Het is een sofa van Hay. Gekocht bij de Yellow Lemon Tree te Aalst.

      Verwijderen
    2. Aalst is wat ver maar Hay ken ik
      Bedankt voor je snelle reactie

      Verwijderen
  2. Mooi, ik ben ook nieuwe kussens aan't maken voor de zetel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combinatie en wat een tof interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kussentjes! Dat is lekker zetelhangen gegarandeerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜