Memories



Mijn zus trouwde en het was een onvergetelijke dag!



Alle jurken werden door mijn mama en mezelf ontworpen en gemaakt!
Daar zijn we uiteraard toch wel trots op!

It's all about the back !




Jade haar jurkje kreeg als basis de Mambo dress van Homemade Mini Couture. Deze jurk maakte ik al eerder en ik wist dat het haar gegoten zat. Deze kan je hier vinden.
De details maken deze jurk toch wel bijzonder. Voor de tailleband werd met kant gewerkt. We vonden deze prachtige stoffen bij Stoffen Van Leuven. Het rokgedeelte kreeg een extra laag tulle rondomheen. Zo werd dit jurkje heel feestelijk!







Mijn jurk is een patroontje van Simplicity ... er werd gewerkt met dezelfde stoffen van  Jade haar jurkje en de acccenten met kant komen ook terug in de tailleband en ook het schouder/rugstuk is de kant terug te vinden.



De bruidsmeisjes kregen ook een zelfgemaakte jurk. Het ontwerp daarvan werd geïnspireerd door een bestaande jurk ... hier was de rug vooral een blikvanger.




Eden kreeg dan weer een strikje om er helemaal bij te horen.











De vlaggenlijn was een werkje van lange adem, maar het maakte de feestzaal af!







Stof: Stoffen Van Leuven
Patroon  Jade: Mambo Dress
Patroon mezelf: Simplicity
Patroon bruidsmeisjes: eigen ontwerp




Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍