Maak kennis met mijn lievelingssweater.


Deze sweater is één van mijn lievelingssweaters. Ik maakte hem ondertussen al meer dan een jaar geleden en het is sweater waar ik al ontzettend veel geniet van heb gehad en nog veel geniet van zal hebben!



Voor wie het patroontje niet onmiddellijk herkent ... het is de Aster uit La Maison Victor editie 3 - 2016. Ik maakte deze trui al eens (kan je hier zien) en toen had ik hem ook wat langer gemaakt zowel het lichaam als de mouwen. Hoeveel precies weet ik niet meer ... ondertussen al te lang geleden.



Het stofje is een jadegroen French Terry met een glinstering in... een kleur dat met veel andere kleuren te combineren valt. Maar de stof is zeer moeilijk te fotograferen ... in elk licht ziet het er anders uit! Precies telkens een andere pull!

Enkele foto's:






Patroon: Aster - LMV
Stof: StoffenvanLeuven

Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍