FAN van kurkleer


Onlangs stond ik in de spiegel te kijken naar mezelf ... niet altijd een prettig zicht ... maar soit... ik vond dat mijn outfit iets ontbrak. Een leuke ketting misschien? Echt veel halskettingen heb ik niet echt in mijn accessoires. Eigenlijk draag ik veel dezelfde ... daar moest ik iets aan doen!


Na het maken van een leuke portefeuille en een leuk tasje had ik enkele restjes kurkleer over. Zonde om in de vuilbak te laten verdwijnen, vond ik. 

Toen bracht 'lang leve pinterest' me op een idee: een halsketting in kurkleer! 



Ondertussen heb ik al meerdere ideetjes in mijn hoofd om de collectie uit te breiden. Misschien waag ik me zelfs aan een paar oorbellen of een ring!

Wat denken jullie ?

Kurkleer van bij K-Bas
Ketting en ringetjes mogen gebruiken van mijn nichtje HUIS19 @ AALST

Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍