Wilma en Annika



De Wilma uit La Maison Victor, een toffe wat alternatieve trui, sprak me onmiddellijk aan. De breipatronen laat ik meestal links liggen want breien is niet direct iets dat ik al gedaan had. Enkel in mijn kinderjaren eens een sjaal ofzo ... veel te lang geleden dus. Maar de trui bleef wel altijd ergens in mijn achterhoofd zitten.




Hetzelfde verhaal eigenlijk met de Annika trui. Ik dacht onmiddellijk: ‘Dat is op Jade haar lijf geschreven!’  Een allesbehalve saaie trui met kleurrijke vakken en speelse steken. Maar dat breien ... neen dat ging ik niet doen... veel te moeilijk.






Mijn meter is dan weer een echt talent in breien. Ze had er zin om deze truien met wat uitdaging te maken. Het werd een leuk nieuwjaarsgeschenk voor Jade en mij. De kleuren hebben we zelf mogen kiezen en ik heb eigenlijk de kleuren van Jade gevolgd.

Het resultaat is prachtig!









Bedankt meter! Een trui om te koesteren!



Wol: breiwinkel Aalst (Sint-Jorisstraat)
Patroon: Wilma trui en Annika trui (LMV Editie 1 - 2018)

Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜