Mijn tas: Ida


Vorige week was ik jarig, 28 lentes. Van mijn man kreeg ik het fantastische boek 'Mijn tas' van http://Elisanna.blogspot.com en http://fynnch.blogspot.be. Bij het krijgen van het boek kriebelde het onmiddellijk om aan een tas te beginnen.
Ik zat er al een tijdje aan te denken om een laptoptas te maken. Mijn laptop wordt nu nog dagelijks naar school gesleurd in een hoes van MIB.(Men In Black) Er was dus dringend verandering nodig.
De stofjes waren snel gekozen! In een uitverkoop van Verachtert vond ik een prachtige donkerblauwe stof van Michael Miller en zeer toevallig had ik daar het bijpassende stofje al gekocht in de Veritas.

Mijn oog viel onmiddellijk op de IDAtas. Ik heb de Ida wel wat meer details gegeven o.a. de fluopaspel, het werken met verschillende stoffen en stukken ...

Het resultaat:





Het is een prachtige tas die ik gewoon voor dagelijks gebruik kan gebruiken :) Het zou ook een fantastische luiertas kunnen zijn, ... maar als laptop tas vind ik ze niet echt geslaagd.
Ik heb meer canvasstof nodig voor de stevigheid en volgende keer maak ik ze smaller, zodat de laptop er vaster kan inzitten en dus meer beschermd zal zijn.


Reacties