Cadeautjestijd

Mijn dochter haar allerliefste juf en tevens mijn collega is jarig. Dus vroeg Jade om,iets leuks te maken voor haar juf. Ze zit in de rode 'lieveheersbeestje' klas en vroeg in het begin van het schooljaar om een doos kleenex mee te geven omdat die nogal nodig zijn ... En ik kan het mij zooooooo voorstellen. Thuis gaan de zakdoekdozen ook gelijk zoete broodjes en ik heb maar 2 kinderen.
Maar dus kwam ik op het idee om een hoes te maken om dan in rode klas te gebruiken en zo zal Jade uiteindelijk, bijna een maand later, toch haar zakdoekendoos meehebben :)

Het resultaat:



De uitleg vond ik hier.


Nog een cadeautje dat ik vorige week nog maakte , was een turn/zwemzak. Je kan het al raden, indd voor Xander;)  Ik heb wel even zitten zoeken om het te kunnen toetrekken. 1 lusje en koordje was geen probleem... Maar ik had twee lusjes .. Dus heb ik er maar een tweede koordje aangehangen. En met resultaat ;)
Het koordje is trouwens dubbelgestikt biaislint  ... Dat kan je gemakkelijker in alle kleuren vinden, koord is moeilijker ...
Een fotootje:


Reacties