Raaf en Vos


Vorige week was er in mijn favoriete schoenenwinkel opendeurdagen! Het uitgelezen moment om eindelijk achter winterschoenen te gaan voor de kinderen... want met die warme temperaturen van deze nazomer was ik er niet toegekomen :)

Raaf en Vos is een super mooi winkeltje in het centrum van Herzele. Voor wie Herzele te ver is, is er naast de bakstenen versie ook een leuke webshop. Maar ik raad je toch aan van langs te gaan... want niet alleen het winkeltje is de moeite waard, ook de uitleg en hulp die je krijgt, is fantastisch!


Na heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel getwijfel uit al dat moois is onze keuze gevallen op deze schoentjes:

Jade kreeg de botjes van Zecchino d'Oro.
Eden had meer geluk en kreeg zelfs 2 paar:
- Zecchino d'Oro (assorti met zus)
- Bisgaard

Bij het prachtig schoentje van Zecchino d'Oro past deze fantastische stof die ik liggen heb ...
... mijn volgend projectje een hemdje voor Eden :)

Reacties