Rok nr.2 met bijpassende ketting nr.2



Wat ben ik blij met mijn nieuwe aanwinst in mijn kleerkast :)
Ik hou steeds meer van rokken, ze zitten zo goed, gemakkelijk te combineren
 ... met pumps in de zomer, een kousenbroek met botjes in de winter ...
Er zullen er zeker nog rollen van mijn naaimachine!

Voor deze rok gebruikte ik het zelfgemaakte patroon van de vorige rok
Opnieuw met stolpplooi, maar deze keer voegde ik er zakjes 
(alle sierflapjes, want er zit geen echt zak achter)
De rok is volledig gevoerd met lichtblauwe stof 
zodat hij in de winter niet aan mijn kousenbroek blijft hangen.


En opnieuw had ik net genoeg stof over om er opnieuw een leuke halsketting mee te maken.
Persoonlijk vind ik het wel leuk dat het patroon van de rok terugkeert in mijn outfit:)

Ik zou graag ook eens oorbelletjes maken met een klein restje stof,
iemand idee waar ik daar extra en goede uitleg over kan vinden?




En toevallig had ik in mijn kleerkast nog een leuke roze T-shirt liggen die er perfect bij past.


Patroon: Eigen maaksel
Stof Rok: Mini Hex van Hamburger Liebe (Bambiblauw)
Stof Onderrok: Ditte uit Ikea
Paspel: Veritas

Reacties

  1. Super mooi! Ik twijfelde om de stof te kopen maar om die nu zo bij jou te zien... Zal ik die me zeker aanschaffen! PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, héél erg mooie rok, perfect kleur, zou ik zo willen aantrekken !!
    Gr An
    http://jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor oorringen kan je héél erg goede sets kopen bij Lolalilie!! Je heb daar zowel kant-en-klare setjes, niet alleen oorringen, maar ook ringen, magneten (super!!), maar ook bladwijzers, kortom, als je eenmaal de 'mal' koopt, kan je dat nadien hergebruiken,bijvoorbeeld ook super om stoffen knopen te maken... allemaal via hetzelfde principe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://www.lolalilie.be!
    nog even gekeken en ze hebben zelfs verschillende soorten oorbellen!
    gr

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍