Mijn 2014 in beeld

2014 ging een schitterend jaar worden ... alleen al door de 14 (mijn lievelingsgetal). Ja, ik heb iets met getallen :) Het was opnieuw een jaar met veel ups, maar ook downs... maar nu laat ik vooral de ups zien! Want ik wil met plezier terugdenken aan 2014...


Carnaval in Aalst! Mijn kinderen in de ban van Frozen ...


Mijn jarige Bumba is moe. 9 maart en zijn verjaardag met meer dan 20 graden kunnen buiten vieren... het moet wel het warmste jaar ooit geweest zijn!



Plezier in Plopsaland. Kijk naar Eden zijn gezicht ... om te smelten!


Dance Planet : het dansoptreden!



Een Rode Duivels verrassingsfeest voor mijn 30 jarige man :)


 Jade haar eerste loopwedstrijd. De snoepjesrun!


Jade in de ban van al dat moois in de Efteling.


Mijn  jongen wordt een echt tekentalent.


 Mijn allereerste echte creatie voor Eden.


Traditie: Herfstvakantie = ZEE




Eden zijn eerste schooldag ! Deze dag liet ik niet droog ... maar ik was gerust want grote zus ontfermde zich wel over haar kleine en op deze dag al grote broer!


Sint-Maarten is Aalst op 11 november ... een echte familiedag in onze familie ;)
Eerst op school en nadien het schoentje thuis klaarzetten !




Winterpret



En als laatste een mooie kerstfoto ;)



10 foto's ... sorry het zijn er meer geworden en dan nog was kiezen verliezen!

Ik wens iedereen een gelukkige en gezond 2015!

Reacties

  1. Heerlijke fotos en wat een gaaf olaf kostuum! De beste wensen alvast voor volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜