Een Charles in Jade



Jade is een edelsteen dat van smaragdgroen tot lichtgroen, geelachtig en zelfs bruin van kleur kan zijn. Een beetje zoals mijn Jadeke haar ogen: groen/blauw met een gele rand rond de pupil en in bepaalde lichten zijn ze precies bruin! Het is de dus ideale naam voor haar :) Persoonlijk vind ik haar ook heel mooi met deze kleuren. Wat vinden jullie?



Jade wordt gezien als een waardevolle steen dat boze krachten weert... hopelijk mag ze van die boze krachten ook van bespaard blijven!

Daarom kocht ik deze prachtige stofjes in Jadekleuren bij Bellelien. Het katoentje is een stofje van Art Gallery en ik was meteen verkocht. Deze in combinatie met het groene wolletje ... ik zag er onmiddellijk een Charles in! De Charles is een veelzijdig patroon ...  je kan kiezen tussen een broek, een short of een salopette. Ik ben gegaan voor een salopette in de shortversie. Ik vind een short in de winter wel kunnen met een leuke kousenbroek onder en daar leuke botjes op!






Patroon: Charles van Compagnie M
Stof: Bellelien 




Wat denken jullie iets om mee te doen aan de nieuwste wedstrijd van Compagnie M ??

Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜