Less is more


De Leather Sweater ...


Ik had de stof al een jaar liggen om deze te maken voor Eden ... maar telkens twijfelde ik welke boordstof ik ging gebruiken en wat ik ging doen met het 'leather' stukje of ik het echt in het leer zou doen of niet ... maar het was allemaal moeite voor niets. Want ik heb het eigenlijk gewoon simpel gehouden: alles in één en dezelfde stof!



Uiteindelijk vond ik hem toch iets te simpel ... en met een leuke strijkapplicatie die ik vond op het stoffenspektakel was het voor mij een voltreffer!



Eden is echt fan van superman en met deze applicatie voelde hij zich als superman :-) een echte voltreffer want hij wou de pull al niet meer uitdoen!





Patroon: Leather Sweater uit LMV
Stof: sweaterstof donkerblauw -Stoffen Van Leuven



Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍