Foxie Mitch

Het vosjes stofje kocht ik al een hele tijd terug bij mondepot. Ik was er onmiddellijk verliefd op en kocht genoeg stof om een leuke trui te maken voor de kindjes.


De Mitch sweater leek mij een geschikt patroontje voor de stof. Ik knipte het voorpand, het achterpand en de mouwen ... en toen kwam de twijfel. Welke stof gebruik ik voor de boorden? Oranje boordstof of blauwe. Blauw had ik nog liggen, maar toen ik het er tegen hield, vond ik het toch niet zo mooi. Blauw ging dus heel moeilijk worden... of toch maar een boord nemen uit dezelfde stof. Daar had ik dan weer schrik voor de rekbaarheid, zeker aan de hals. Dus is de keuze toch maar op oranje gevallen.




Ik nam een 116 voor mijn 4 jarige en verlengde de mouwen toch met 5 cm




Patroon: Mitch Sweater - LMV
Stof: Mondepot

Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜