Ernest + Oliver = Robyn


De Ernest sweater en het Oliver babybroekje leken mij een ideale combinatie voor mijn metekindje Robyn. Ook al zijn het twee jongensnamen voor de patronen, ze kunnen perfect voor een meisje :-)



De Ernest sweater uit La Maison Victor (Editie 6/2017) leek mij een leuk naaiprojectje!  Vroeger heb ik de babypatronen altijd aan mij voorbij moeten laten gaan. Mijn kinderen waren al groter toen ik ben beginnen naaien. Dus zo van die kleine kledingstukjes heb ik nooit echt kunnen maken! Nu mijn metekindje er is, kan ik mij ook daar volledig in uitleven! En kleine kindjes zijn nog blij met wat je maakt ... voor mijn dochter wordt het zeer moeilijk want als ze het niet mooi vindt dan doet ze het ook niet aan... hebben jullie dat ook? Hoe ouder ze worden, hoe moeilijker?


Met het stofje heb ik wat gespeeld ... ik heb de boogjes in alle richtingen laten gaan zodat het heel speels wordt ... Ook de mouwboorden en de zoomboord heb ik wat speelser gemaakt door er een stukje zwarte stof tussen te naaien.

Het patroon voorziet een handige knoopsluiting op de schouder dat ervoor zorgt dat je het gemakkelijk aan en uit kunt doen!


Het Oliverbroekje past perfect bij zo'n comfortabele trui! Een gratis patroontje!
 Kon je al lezen op mijn vorige blogpost.



De combinatie




Patroon:
- Ernest (LMV  6/2017)
- Oliver (myminniemie/emmaenmona)

Stof: About blue fabrics

Reacties

  1. Heel tof voor zo'n kleintje!

    Mijn oudste zoontje beslist ook meer en meer mee wat ik voor hem maak, zodat ik het niet voor niets maak ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍