Afscheid nemen

Elk jaar is het er weer sneller dan je denkt: afscheid nemen van de juf. Dit schooljaar was het extra snel!  Zoals elk jaar is er natuurlijk de vraag: wat geef je als afscheidscadeau aan de juf?
Dat het iets zelfgemaakt is, dat weten de juffen bij ons op school al. Het zijn dan ook mijn collega's...  De lat ligt dan toch nog altijd een tikkeltje hoger!

Eerder maakte ik al enkele dingen deze kan je hier zien, maar niet alles verschijnt altijd op de blog.
Deze keer ging ik aan de slag met een restje kurkleer. Ik had nog een mooi lapje over toen ik deze gemaakt had. Het restje werd omgetoverd tot een leuk envelopzakje.


Eden schreef een leuke kaart en deze ging in het zakje.



De juf was alvast heel blij!




Vorig jaar maakte ik een An-tasje. 
Een gratis patroontje en super leuk en snel om te maken. 
Ik had het opgevuld met wat lekkers.



Nu kan ik alvast beginnen nadenken om op het einde van het schooljaar af te geven .... iemand ideetjes ??? Tips zijn steeds welkom!

Reacties

  1. na de communie volgende week ga ik er ook es over nadenken, het is er altijd sneller dan we denken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍