Genova jurk : de ideale vakantiejurk


Genova ... een jurk met zwier, vrouwelijkheid en comfort. De vlindermouwen geven een vrouwelijke touch. Zo wordt het beschreven door LMV.  Zo'n jurk mocht niet ontbreken op onze reis naar Bulgarije. 




De week voor we vertrokken naaide ik nog snel deze jurk in elkaar met een prachtig viscosestofje (ook van LMV) dat ik kocht bij Julija's shop aan een soldenprijsje. De jurk zit heel snel in elkaar ... het touwtje om de jurk te laten aansluiten had ik achterwege gelaten en een elastiek in de tunnel geplaatst. 



De ideale vakantiejurk voor een uitstapje naar Nesebar, een stad op de Werelderfgoedlijst van UNESCO. Een deel van de stad is gelegen op een klein schiereiland aan de Zwarte Zee.





Wat is jouw ideale vakantiejurk?




Patroon: LMV (Editie 3 -2018)
Stof: Viscose van LMV (Baya jurk) - Julija's shop


Reacties

  1. Amai, ik ben gewoon altijd fan van jouw naaisels! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een prachtige combinatie van stof en patroon. De genova is hier ook een toppertje, ik maakte die al voor mezelf en aangezien ik stof over had ook nog eens voor een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is echt een prachtig exemplaartje!! En een mooie locatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke jurk,ik heb er al twee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. šŸ˜