Little Rosie


VAKANTIEMODUS IS ON !!!

Oooh toch heerlijk die vakantie ... niets moet ... niksen mag ... zalig!

Maar zitten niksen is toch niet echt mijn ding ... proberen om te genieten van de vakantie is de boodschap! Van de grote dingen, maar eveneens van de kleine dingen!
Bijvoorbeeld een restje stof verwerken dat toch maar in de kast bleef liggen ... de stof herken je misschien nog van deze jurk. Te mooi om weg te gooien of mee te knutselen.
Ik had net nog genoeg om een kleine jurk te maken. Op zoek in mijn stapel LMV's vond ik deze schattige Rosie jurk. IDEAAL!


De schattige strik maakt het plaatje compleet!


Enkele foto's met mijn metekindje Robyn.
Wat leuk om voor haar dingetjes te maken die ik voor Jade nooit heb kunnen maken.






Twinning is winning, niet? 

Nichtjestijd!







Stof: Double Gauze (tetra) - Stoffen van Leuven

Reacties